Panelová diskuse: Vztah mezi podniky a zákazníky/zaměstnanci v oblasti udržitelného rozvoje
Občané nejsou pouze voliči, ale také zákazníky a zaměstnanci podniků působících na českém a slovenském trhu. Zatímco mnoho firem se snaží zůstat apolitickými – a to z dobrých důvodů – i tak si uchovávají značný vliv na své zákazníky a zaměstnance, zejména v oblasti udržitelnosti. Politiky, které podniky přijímají, a způsob, jakým tyto politiky komunikují svým zákazníkům a zaměstnancům, budou hlavními tématy ranní panelové diskuse. Na pódiu se známý moderátor a „ambasador“ Sustainability Summitu, Rey Koranteng, setká se zástupci firem z různých sektorů ekonomiky – maloobchod, výroba, služby, média atd. – aby vedli podnětnou a živou diskusi o tom, jak firmy plánují své udržitelné politiky a jak je komunikují svým zákazníkům a zaměstnancům.